Rejestracja firm wielozakładowych
Rejestracjia firm wielozakładowych i w następnym etapie rokowań internetowych dotyczących zakupu drewna.
1. Firma wielozakładowa, której zakłady mają ten sam regon
Firma (R) – Zakład 1 (R)
– Zakład 2 (R)
rejestruje się w Portalu Leśno-Drzewnym główna firma, formularze wypełniane są dla każdego zakładu.
Nabór surowca odbywa się do firmy głównej (brak jest historii zakupu poszczególnych zakładów).
2. Firma wielozakładowa, której zakłady mają różne regony
Firma (R) – Zakład 1 (R1)
– Zakład 2 (R2)
A. Firma główna decyduje się, że nabór surowca odbywa się do firmy głównej. Rejestruje się w Portalu Leśno-Drzewnym główna firma, formularze wypełniane są dla każdego zakładu.
B. Firma główna decyduje się, że nabór surowca odbywa się do każdego zakładu. Rejestruje się w Portalu Leśno-Drzewnym każdy zakład oddzielnie i formularze wypełniane są dla każdego zakładu. Historia zakupu odnosi się do każdego zakładu oddzielnie.
INFORMACJA:
Do decyzji firm wielozakładowych należy wybór rodzaju rejestracji i w następnym etapie rokowań internetowych dotyczących zakupu drewna. Sposób rejestracji nie jest ważący na wynik rokowań, bowiem w III fazie nabór surowca do każdego zakładu następuje poczynając od nadleśnictwa gdzie występuje największa różnica między ofertą zakupu a wynikiem rokowań w I i II fazie.
Firmy, które dokonały rejestracji, w przypadku zmiany decyzji co do rodzaju naboru (firma główna, zakłady) powinny zgłosić chęć zmiany rejestracji do Wydz. Marketingu w DGLP do dnia 8.09.2006 r.
Wydział Marketingu i Promocji Produktów Leśnych
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
ul. Wawelska 52/54
00 – 922 Warszawa
tel/fax ( 0 – 22) 825 – 85 – 53
marketing@lasy.gov.pl